fredag, september 26, 2008

kom nyss på att jag har ju fyllt arton så nu kan jag skaffa en profil på modellbilder.se. så det är det jag sitter och gör nu. och försöker få min fotomejl att funka. lite bläigt att den inte vill funka. men nu funkar det ju! yaaay. hm, konstigt.

segt, det tar fem dagar innan jag kan använda modellbilder.se. jaha, ja. har i och för sig en massa annat som ska göras idag. funderar dock på om jag ska lägga in alla dessa inlägg i ett word-dokument, men det känns lite väl seriöst.

men, har lite studiobilder som ska kritiseras också. men det blir kanske inte idag, jag vet inte. längtar tills jag får hit mina studiosaker från pite. glasskivan och alla färgade papper. även om hushållspapper fungerade bra på den här bilden så gör det inte det på alla bilder, tyvärr. det är dessutom inte ens färgat. men mina väggar här på rummet är ju utmärkt bakgrund i och för sig. färgen är mörkröd som skiftar beroende på ljuset mellan mörk brunröd och nästan rosa rödbrun. och trä har jag också som bakgrund här. menmen, snart kommer sakerna, snartsnartsnart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar