fredag, oktober 31, 2008

idag har bob varit här och visat sina bilder samt kollat på en hel del av mina. jag har lärt mig så himla mycket. på typ en timme bara! och jag tänkte betala 750 spänn för en 4 gångers kurs där jag antagligen inte skulle lära mig nånting, typiskt mig. jag har nog lärt mig mer ikväll än vad jag någonsin kommer göra under ett och samma tillfälle igen.

vem är då bob? en fotojournalist med inriktning på hästar och motorsport framför allt skulle jag nog säga efter att ha sett de bilder han hade med sig. där fanns kanske tjugo bilder och en hel del av dom lämnade avtryck.


han kollade som sagt på mina bilder och det var så härligt med någon som både såg det som inte var riktigt bra och som vågade säga det! hur ska jag annars kunna lära mig? han dissade vissa bilder och andra tyckte han var riktigt bra. dessutom så pratar han engelska så det var väldigt spännande i början, jag funderade på hur mycket jag skulle förstå. men jag förstod allting jättebra, även om det gick mindre bra för mig att prata. tappade en hel massa ord och blev osäker på typ resten. men sen slappnade jag av och då funkade resten något sånär i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar