onsdag, november 26, 2008

har organiserat runt lite på flickr nu. funderar på att ta bort, eller i alla fall gömma det mesta av mitt gamla innehåll, typ loggor och bilder inkluderade en text... Jag har haft julstämning i typ en vecka nu och tänkte därför plocka fram lite gamla julbilder!

 
den är så gammal att den har min gamla fotomejl som coppyright! tagen förra året vid pepparkaksbaket.  typ första, sista, enda gången jag satt ihop två bilder såhär. även om jag inte direkt gillar vänstra bilden så blir de en snygg helhet tycker jag. vilket påminner mig om att jag måste fixa nya julbilder snart till mina julkort. *skriver upp*
tycker att bilderna har ett lite för orange färgstick, men jag kommer ihåg att de blev ganska tråkiga när ajg färgkorrigerade dom. så de får se ut så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar