lördag, november 22, 2008

 
jag fullkomligt älskar månen! torsdagen den 13:e var det fullmåne och självklart var jag inte sen att fota den. resultatet av de 15 och 30 sekunders långa exponeringarna blev väldigt bra, här är ett av resultaten och här är ett annat
imorgon börjar omstruktureringen av hemsidan förresten. det ska ju till två nya fotografer på hemsidan. känns lite småsorgligt att behöva dela den med andra... men ändå, det ska ju göras ordentligt och då är det bara att köra på! jag är (blir, om man ska vara noggrann) ju chef så jag får mest utrymme bestämmer jag. men jisses va skönt det ska bli ändå och få lämpa över allt uppdateringsarbete på johnny, min webdesigner (och sötnos!). fast egentligen, jag har ju designat hemsidan, han ska bara leka med kod. så jag får göra det roliga där också! haha.
och nu bara babblar jag mest...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar