tisdag, december 23, 2008

idag har vi (dvs ungarna) klätt gran som sagt. sen bestämdes det att jag och tilda skulle in till stan och därför kommer inte bilderna upp förrän nu. har breddat bloggen lite (tror jag, vet inte hur det blev) så bilderna blir förhoppningsvis lite bredare. fina (hon i rosa) hade standardmeningen "minna, har du tagit några kort på mig?" och svaret blev alltjämt "ja, massor" följt av ett stort leende från hennes sida.

fotona är tagna med mitt manuella 50mm och jag har äntligen lärt mig hur man tar misslyckade kort som blir bra. dvs bilder som ser både vardagliga och proffsiga ut samtidigt. egentligen borde det inte vara något svårt men för mig har det inte gått. eller jag har inte kunna tycka att bilderna är både bra och dokumentära i alla fall.




DSC_5812_redigerad_3 by you.

DSC_5820_redigerad_3 by you.


DSC_5827_redigerad_3 by you.


DSC_5841_redigerad_3 by you.


DSC_5840_redigerad_3 by you.


DSC_5830_redigerad_3 by you.


DSC_5835_redigerad_3 by you.


DSC_5838_redigerad_3 by you.

2 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar dig en god jul! :o) Jättefina bilder! Gillade dom verkligen!
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. SV:
    Aa det har du nog rätt i ;)
    Fina bilder fast du borde ta bort din blogg adress som står i alla bilder, förstör ganska mycket :P

    In och kolla: La precis upp en fotodagbok från grekland.

    SvaraRadera