tisdag, december 02, 2008

massvis att göra. massvis. typ jobba och plugga och så. och julpynta. och fotograferingar att göra. och helgen uppbokad till max. blir bilder i alla fall då. det är bara att le och se glad ut. bilden på min farbror får symbolisera hur man ser glad ut.

jag har ett rum som är uppochner
en massa julsaker som ska upp
en lensbaby som vill att jag ska leka med den
en hel kamera för den delen som väntar på att min hårdrockarenergi ska riktas mot den.
över sextio kubik ved som vill få en plats i en s.k. kassett
en hemsida som vill bli uppdaterad
en rania som vill att hemsidan ska bli uppdaterad
en hemsida som måste bli fixad för det är skolarbete
uppgifter som väntar på att jag ska få något slags filosofiskt och smart infall
lite till som inte vill kommas på just nu. men ni vet, så blir det när man gör ingenting...

1 kommentar:

  1. Ja du, det var ingen sorg i det ansiktet...kul med glada människor!!!

    SvaraRadera