tisdag, november 18, 2008


just nu känner jag mig ganska överväldigad av allt och lite till. lite som jag gjorde när jag tog den här bilden. jag kommer ihåg hur jag kämpade för att få till en bild trots att jag egentligen inte alls brukar ta bilder på vyer. men den var så bra, jag var bara tvungen att få något som åtminstone var i närheten av verkligheten. och likadant tänker jag göra nu. kämpa på och jag vet ju att målet ligger där framme. det gäller bara att vinkla kameran rätt och se det från rätt synvinkel.

bilden blev ju trots allt ganska bra till sist. min första ordentliga hdr-bild till och med. och jag tror att när jag väl tar mig ur den här röran som gör mig så överväldigad kommer jag ha förlorat oskulden inom andra områden än hdr också.

2 kommentarer:

  1. Den är härlig den här bilden. Fortsätt i samma stil... ;0)
    //H

    SvaraRadera
  2. och vem är du då H?

    tack för kommentaren :)

    SvaraRadera