söndag, december 28, 2008

bokat tåg nu. blev ganska billigt i slutändan men sen vet jag ju att det blir massvis av resor när jag väl är på plats på de olika destinationerna *ångest*. men jaja, skönt att det är bokat i alla fall. tyvärr blir det inget göteborg nu om en vecka, utan det får vänta till slutet på februari - gud vad jag längtar efter att få träffa rania igen! och sen blir det pite/lule, wohoo!

bilderna är tagna på väg söderut i somras, från ett tågfönster såklart.


hoppas där blir några fina vinterbilder högre upp i landet sen när jag åker. det ska bli intressant att åka mellan borås och lule eftersom jag aldrig åkt den sträckan tidigare.

3 kommentarer:

  1. åh den första bilden var skitnsnygg:D

    SvaraRadera
  2. Tycker du? :P Jag tycker inte det är stort alls.. tycker dock det är tomt övanför bilden på mig :P Men kunde inte komma på nåt bra o ha där :/

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År på dig!!!

    SvaraRadera