onsdag, december 17, 2008

nu. äntligen. är alla julklappar klara. typ. bara farmors kvar men den får jag fixa imorrn kväll, efter jag jobbat. på något konstigt vis ska jag ha kommit upp ur sängen och fixat bilder innan halv åtta imorgon. halv åtta ska jag nämligen ut och sen ska jag stapla ved tills axlarna går av för det är min sista chans att tjäna lite pengar den här månaden. har nämligen beställt julklappar för över 500 spänn nu. visserligen smög det sig med lite bilder till mig också hehe. beställde från crimson.se eftersom rikard rekommenderat det. visar upp resultaten sen efter jul (eftersom jag då är säker på att ingen tjuvkikar här!). beställde både från express & poster.

blir mkt fotorelaterade julklappar till alla andra i år, men vad jag vet får jag inget själv om inte ngn skulle få en snilleblixt och dessutom hitta något billigt. min önskelista lyder som följande nämligen...
1. Nikon D700 (22.000 kr)
2. Objektiv Nikon Objektiv AF 14-24/2,8 (14000 kr)
3. Blixt Nikon SB-900 (4500 kr)
4. Lensbaby wide/tele-kit (700 kr)
5. ND-filter 52mm & 82mm (200-800 kr)
6. Makrobälg (645 kr - photax.se)
7. Reflexskärm 5in1 >70cm (>200 kr)
8. Ljustält 60*60cm (500 kr)



så, jag får hoppas på tomten och på trisslotterna i jul som ni ser. kom på en grej till idag jag önskar mig, men det är en femtitvådelad grej(överdrift), så den köper jag nog helt själv i så fall verkar det som...

fan. kom just på att jag glömde att skicka in några bilder.... gaaaaaaah. och inte nog med det, när jag läser orderbekrftelserna inser jag att jag skickat in samma bild (som bara skulle skickas in en gång) till två personer... ibland känner jag mej rent hopplös. det är då jag kollar på klockan och skyller på att den är halv tre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar