måndag, december 22, 2008

suttit och dreglat kameratillbehör större delen av dagen. och fått sålt mitt första fysiska foto dessutom. ett 18*24 på min kusindotter. men jag tänkte prata kameratillbehör nu. i alla fall begagnade sådana. tradera är bra, men blir oftast dyrt och man kan inte pruta. ikväll ska jag bevaka ett manuellt 100mm f/2,8. 300 tänkte jag mig ett maxpris på...

men blocket är ju jobbigt, speciellt när folk inte tar bort annonser som är gamla. ringde på ett stort kamerapaket idag, innehållandes 2 hus, 9 objektiv och massa mer. jag och rania skulle betala 2k var. tror ni det var kvar? sällan. suck vad besviken jag blev... i och för sig var allt manuellt, men i alla fall.

idag blir det "minna vill ha kameran nuuuuuu"-bilden. för att beskriva hur gärna jag vill ha det där. och d700:n och massa mer. *ha-begär deluxe*

1 kommentar:

  1. Jag är så besviken på att allt var sålt, det var så himla bra.. blä. Fått lön idag så nu ska jag börja jaga runt efter macro-objektiv snart. Funderar på tradera men så måste man ständigt bevaka och det höjs och grejjer. Köper nästan hellre ett nytt.. men får se^^

    SvaraRadera